reis sydney agnes water - Reisverslag uit Manly, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu reis sydney agnes water - Reisverslag uit Manly, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

reis sydney agnes water

Door: joriksmits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

22 Juni 2012 | Australië, Manly

Na sydney ben ik verder gereisd langs de oostkust van australieen. Ik ben bij vele voornamenlijk kleine plaatsjes geweest, bij de meeste bleef ik een aantal dagen. Ik ben onderandere bij Yamba, Byron bay, Noosa, Surfersparidise, rainbowbeach en nu ben ik in Agnes water. Bij rainbow beach heb ik een toer gedaan op frazereiland, we campeerde er 2 nachten met een groep. Als vervoer gebruikte we 4 wielaangedreven auto's waarin we ook zelf mochten rijden. Op het eiland waren velle verschillende landschappen, van struiken tot regenwoud. Op het strand zagen we een aangespoelde walvis.

Ik heb op de meeste plaatsen veel gesurft en gevist. Gisteren ben ik naar het eiland lady musgrave. Het was een super mooie trip. Ik heb gesnorkeld in het reef, je zag heel veel verschillende vissen en ik zag zelfs 3 schilpanden. Ook haden we een tour op het eiland en twee tours in een glas boot. Op het einde gingen we naar walvissen zoeken. We zagen er 2, ze kwamen recht voor de boot, dit was erg indrukwekkend.

  • 22 Juni 2012 - 11:48

    Van De Santegoetsjes:

    Hoi Jorik, leuk weer eens wat van je te lezen... Je hebt al veel gezien en geniet er nog even van, want voor je het weet zit je weer in het vliegtuig naar het Oventje! Mooie foto's, en zo mooi blauw dat water... dat heb je in Nederland niet jammer genoeg. In Surfer's Paradise zijn wij ook geweest. Helaas hadden we toen slecht weer. Was je daar ook naar Seaworld geweest of zo? Nog veel plezier daar down under!!

  • 22 Juni 2012 - 15:02

    Dennis Schaap:

    Hey Jorick, super mooi!!;pheb je ook fotos van die walvissen gemaakt??
    je onderwatercamera werk goed zo te zien!!

  • 23 Juni 2012 - 17:58

    Angelien En Marinio:

    hoi jorik, wat fijn om weer iets te horen. je maakt wel wat mee met die schildpadden en walvissen, en wat is het een mooie ervaring. heel veel groetjes van ons. groetjes Angelien

  • 04 Juli 2012 - 20:47

    Rob En Anne Marie:

    Wow, wat heb jij daar een toptijd. We zijn jaloers en als onze informatie juist is gaat het nog wat langer duren. Groot gelijk, nu het kan.
    Jorik, veel plezier met je grote avontuur, maar let wel een beetje op voor de krokodillen (zie YouTube).

    Groetjes Rob en Anne Marie.

  • 11 Juli 2012 - 17:21

    HELLO:



    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )


  • 20 Juli 2012 - 04:18

    Esly:

    Nog nieuws, Jorik?

    Gr. Esly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 24527

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: