Reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu Reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

Reef

Door: Jorik Smits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

25 September 2012 | Australië, Cairns

foto's greath barrier reef. Vanuit portdouglas was het een uur varen naar het reef, het plan was om naar drie verschillende duik locaties te gaan. De eerste duik was midden op het reef, de andere twee waren op de grens van de open ociaan een het reef. De laatste twee waren dan ook het mooiste doordat je rondom een grote rots coraal zwom met daar om heen scholen baracudaas (een grote roof vis). Kortom het was een super leuke dag

• 25 September 2012 - 11:22

Fam. Santegoets:

Hoi Jorik,
    Leuke foto's, was dat de bananenfarm waar je gewerkt hebt? en zo'n schattig klein kangoeroetje.
    Jij hebt genoeg om te vertellen denk ik als je straks thuis komt.
    Geniet nog van het mooie weer, want hier wordt het steeds herfstachtiger alweer :(
    Groetjes weer van ons.

• 25 September 2012 - 16:25

Peter V:

Hee Jorik,

Mooi om je verhalen allemaal te lezen! Duidelijk te zien dat je het goed naar je zin hebt!
    De fotos zijn ook om jaloers op te worden. Zeker nu we hier in dit regenachtige kikkerlandje zitten!
    Heel veel plezier nog daar!

Groetjes peter

• 26 September 2012 - 21:41

Anne Marie En Rob:

Hoi Jorik,
    Gaaf hoor. Geniet maar lekker van al dat moois.
    Anne Marie en Rob

Ps. Je begint er al een beetje als een Australiër uit te zien ;-)