manly beach - Reisverslag uit Manly, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu manly beach - Reisverslag uit Manly, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

manly beach

Door: joriksmits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

19 Mei 2012 | Australië, Manly

na een week of 2 sydney,had ik het er wel een beetje gezien (het was zo druk) Twee dagen terug ben ik met de ferry naar mandy beach gegaan, de reistijd is een half uur van sydney. het is hier veel leuker, je kunt surfen, vissen, en snorkelen, 2 dagen terug had ik tijdens het snorkelen mijn eerste haai gezien! Met de onderwater camera heb ik een video gemaakt je kunt het zien op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=-N5uHOhhLiA Mijn plan is om hier 10 dagen te blijven. Daarna heb ik een baan voor 4 dagen. Ik krijg een auto in sydney en rijd naar verschillende autodealers om hun standaard te controleren.Zo kan ik reizen en ik wordt er voor betaald. uiteindelijk kom ik dan in brisbane aan.

  • 19 Mei 2012 - 12:08

    Van De Santegoetsjes:

    Hoi Jorik!
    Wat spannend... een echte haai! Gelukkig heb je het overleefd. Het weer lijkt ongeveer wel op dat van ons. Eindelijk zon. Hoe noordelijker je gaat Jorik, hoe warmer het wordt! Dus dat komt goed!
    Mooie vogels daar? Heb je die in het wild of in een park gezien? Veel (werk)plezier daar! Groetjessss

  • 19 Mei 2012 - 18:29

    Peter En Marca:

    weer geweldig Jorik, wat mag je toch beleven allemaal.
    Leuk dat je wat gaat werken, goed gedaan!!! Geld verdienen om weer verder te reizen!!!
    Ennu 't filmpje vd haai gaan we nu nog ff bekijken!!!
    Gr,van ons en tot n vlg verslag

  • 20 Mei 2012 - 07:18

    Angelien En Marinio:

    hoi jorik, wat fantasties is het om jou berichtjes te lezen. en wat een avnodtuur.kijk je wel uit met de vissen en haaien daar we zien en horen nog van jou VANTASTIES. groetjes angelien

  • 27 Mei 2012 - 08:14

    Marijke:

    Hoi Jorik,

    Volgens mij ben jij echt aan het genieten! Cool om tijdens het snorkelen een haai te ontmoeten, mij is dat tijdens het snorkelen in Florida overkomen, een aparte ervaring kun je wel zeggen!

    Dat heb je goed geregeld: 4 dagen werk met auto!
    Wat een mooie foto's heb je al gemaakt!

    Groeten, vanuit een zonnig Oventje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 24521

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: