australia - Reisverslag uit Manly, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu australia - Reisverslag uit Manly, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

australia

Blijf op de hoogte en volg Jorik

29 Juli 2012 | Australië, Manly

Het is al weer even geleden dat ik geschreven heb. Ik ben in de whitesundays, tonwnsville, magnetic iland en in mission beach (nu) geweest. het begint hier in het noorden best tropische te worden, het weer is hier ongeveer als onze zomer. Omdat ik de reis leuk vind en meer tijd zou willen hebben heb ik besloten om langer te blijven. Nu kom ik dan in januari terug. Ik heb nu in mission beach werk gevonden bij een bananen boerderij, ik denk hier ongeveer een maand te blijven en dan verder te reizen naar het noorden. foto's zal ik later plaatsen. gr. Jorik

  • 29 Juli 2012 - 12:02

    Bananenfarm:

    hoi Jorik,
    wat heb jij een fantastische reis! Geniet zoveel mogelijk en maak van elke dag een feestje. Dan genieten wij met je mee. Plaats ook nog wat foto's als je kunt, want ik zie ons er zelf nog niet 1,2,3, naar toe gaan. Wat moet je doen op die bananenfarm? Ben je al in dat Barrier Reef geweest?

    Groetjes Toine en Ria

  • 29 Juli 2012 - 21:43

    Van De Santegoetsjes:

    Hoi Jorik!
    Fijn om te horen dat je het nog steeds goed naar je zin hebt daar! En je blijft nog even. Het is ook zo'n groot land. Geniet er nog lekker van en tot januari! Groetjes vanaf het warme Oventje!

  • 29 Juli 2012 - 22:54

    Dennis :

    heeey jorik,

    ik geef je groot gelijk om daar nog langer te blijven!!! als het nie zo ver was was ik wel ff komen buurte met de boot haha!!! rustig aan en geniet ze wa! grtz dennis

  • 30 Juli 2012 - 13:50

    Angelien:

    hoi Jorik wat leuk dat het zo goed gaat, en je het zo naar je zin hebt.we kijken altijd naar jou berichtjes uit om een beetje op de hoogte te blijven.en dat je langer weg blijft is ook mooi, oma Smits vindt het wel spannend maar daar komt ze ook wel overheen.hoop dat je nog een leuk verblijf hebt. groetjes Angelien

  • 31 Juli 2012 - 10:18

    Wendy:

    Echt gaaf dat je het zo naar je zin hebt! Veel plezier nog!
    Groetjes Niels en Wendy

  • 01 Augustus 2012 - 04:09

    Dianne & Rosey:

    Hi Jorik, We have enjoyed you you-tube videos and photo. Are you missing a leg from the swimming with the crocodile!!:) You did not listen to us, ha ha. No, can read you have your limbs, as you are working on banana farm. Your holiday/adventure sounds like your are really enjoying australia. Rosie asks if you can email your postal address as she has some letters she needs to send to you. Love seeing your adventures, keep adding videos and photos for us to see. Lots of love Smits family XO

  • 04 Augustus 2012 - 22:18

    Carin Smits:

    dag Jorik, ik heb lang niets van mij laten horen. Maar ik hoor heel veel over je via de familie. Het is supper tof van je dat je langer blijft. Dit neemt niemand meer van je af. tegenwoordig horen we veel over vissen omdat Thimo bij Aquabeek werkt. Alleen de vissen die jij ziet zijn mooier en groter (walvissen!). alle foto's die je ons laat zien zijn supper mooi. geweldig. Jorik geniet ervan. Carin en de rest van de familie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 24523

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: