sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

sydney

Door: joriksmits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

11 Mei 2012 | Australië, Sydney

1 may vertrok mijn vlucht naar sydney. Omdat het zo vroeg was heb ik niet of nauwelijks bij het hostel geslapen. Toevallig was er nog iemand in het hostel die de zelfde vlucht had dus konden we samen reizen. Eenmaal aangekomen ging ik naar het YHA hostel dicht bij het operahuis, het uitzicht vanaf het balkon was prachtig. In sydney is het erg druk. Ik heb onderandere de tuinen van sydney bezocht er waren veel vogels en er waren zoetwater aalen in de vijver die je kon aanraken. Ik ben in het opera huis naar een concert wezen kijken. Ook heb ik gevist bij het operahuis.

Gisteren en eergisteren heb ik de blue mountains bezocht, Het is een bergachtig landschap met tropischregenwoud. Dat was echt super indrukwekkend.

  • 11 Mei 2012 - 09:08

    Peter En Marca:

    Super Jorik, wat je daar allemaal beleefd.
    En prachtige foto's hoor.
    Wat geweldig allemaal.
    Geniet er nog maar lekker van, enne je ziet er goed uit !!! Dus het eten en het lekkere weer, zullen je goed doen!!!
    Groetjes en tot een vlg reisverslag.
    Houdoe vanuit Zeeland,
    Peter en Marca

  • 11 Mei 2012 - 09:25

    Dennis:

    da is gene kwats jorik:p super mooi daar!! grt

  • 11 Mei 2012 - 11:34

    Esly:

    Mooie hoed!

    Gr. Esly

  • 11 Mei 2012 - 12:45

    Van De Santegoetsjes:

    Hoi Jorik, het ziet er mooi uit daar.
    Ik zou zo ook willen vertrekken...;)
    Mooi uitzicht daar in Sydney!
    Geniet er nog lekker van, maar dat doe je volgens mij wel! En ook van de zon, want die zien we nog niet veel hier op het Oventje. Wel heel harde regen gisteren.
    Bah... Wij willen ook zon...
    Veel reisplezier nog!

  • 11 Mei 2012 - 18:36

    Angelien En Marinio:

    hoi Jorik,SUPPER vindt ik het dat je dit allemaal doet. Elke keer kijk ik er naar uit dat je weer iets stuurt,kei gaaf.Jongen geniet ervan en wat heb je mooie fotos.groetjes Angelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 24532

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: