adelaide melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu adelaide melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

adelaide melbourne

Door: joriksmits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

29 April 2012 | Australië, Melbourne

Ik ben 5 dagen in adelaid geweest, een mooie stad met veel dingen om te doen. Je kon er gratis fietsen huren, hiermee heb ik heel wat gezien. Ook is er in de meeste steden een gratis toeristen bus (best handig).
Na deze 5 dagen ben ik met de trein naar melbourne gereisd. De eerste paar dagen moest ik nog een beetje wennen, het is een groote stad met zo'n 3 4 milioen mensen. Het weer was de eerste paardagen heel regenachtig.
Vandaag ben ik met een paar mensen van het hostel naar de ''Nederlandse konigingendag' geweest, dat hoef je hier dus niet te missen. Er waren een hoop nederlandse mensen die hier woonden of reisden. Er was ook een kraampje waar je kon raden hoeveel snoepjes er in de snoeppot zaten, ik dacht 601 een tijdje later kreeg ik een telefoontje dat ik de pot gewonnen had, het waren er 588, dat was dus leuk.
Tijdens de reis kom je heel veel reizigers tegen veel komen er uit duitsland maar ook uit nederland komen er veel(mischien in verhouding nog wel het meeste)
Dinsdag morgen heb ik een vlucht naar het warmere noorden, sydney.

Jorik

  • 29 April 2012 - 08:22

    Aquabeek:

    heej jorik,
    wat leuk die verslagen van je, we bewaren ze en doen ze op het bordje in de kantine zodat ze iedereen hier kunnen lezen.
    Heb je het nog een beetje naar je zin daar?
    Hier is inmiddels Nick getrouwd met Ellen en we hebben een geweldige dag en feest gehad.
    Heel veel plezier en we kijken uit naar je volgende verslag en foto's.

    Team Aquabeek

  • 29 April 2012 - 17:53

    Angelien En Marinio:

    he jorik wat leuk weer een stukje van jou avondtuur, je moet niet te veel snoepen haha dan kennen we je niet terug als je weer bij ons in nederland bent. maar wel leuk. Goed oppassen en de groetjes.

  • 30 April 2012 - 14:41

    Dille:

    hallo wat grappig dat je die pot snoep hebt gewonnen. het is bij ons vandaag pas Koninginnedag (bijna al afgelopen) wij hebben op de markt in Uden gestaan het was heeeeeeel druk, weet je vorig jaar nog???/ toen was het heel rustig. ik mis jou nu wel heel erg (vooral in de vakantie), maar het is ook wel leuk om te lezen wat jij allemaal doet daar.
    trouwens zijn het lekkere snoepjes???/
    Gr. Dille

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 24534

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: