vissen - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu vissen - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

vissen

Door: joriksmits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

20 Februari 2012 | Australië, Port Lincoln

vandaag gevist in de haven van Port lincoln. Ik had bijna een katvis gevangen maar deze kreeg het aas niet in zijn mond,even later had er een man wel een gevangen. Tijdens het vissen heb ik een pelicaan en een enorme zeeleeuw gezien die opeens voor mijn hengel kwam zwemmen, echt super bijzonder!
Zie foto en filmpje. De vis hebben we we savonds opgegeten.

Jorik

  • 20 Februari 2012 - 18:55

    Nico En Hannie:

    Hee Jorik die vis ziet er goed uit maar is ie ook lekker???? Carnavals groetjes Alaaf

  • 23 Februari 2012 - 20:15

    Peter En Marca:

    Hey die Jorik,
    Nou we zijn net terug van Lize haar verjaardag !!! En hebben nu dus je site doorgekregen. Al je verslagen gelezen, en je foto's gezien, mooi hoor !!!
    Geniet van alles, en maak er een mooie tijd van !!! Ennu doe de vissen de groeten!!!
    ook n mooi filmpje op you tube, van die Kangaroe's !!!
    Groetjes en tot hoors weer!!!
    doei, Peter en Marca

  • 23 Februari 2012 - 21:52

    Marja :

    Hoi Jorik,
    Heel veel plezier daar down under!!
    We hadden graag meegegaan in je koffertje maar ja, dat gaat niet lukken denk ik.
    Net gezegd tegen jullie mam dat Coober Pedy ook mooi is om te zien (opaalmijn) maar dat ligt iets noordelijker weer dan waar je nu bent. Het is ook zo groot daar hé? Geniet ervan... en ook van de zon, want helaas hebben wij die vandaag helemaal weer eens niet gezien.
    En ehhh... don't worries mate ;)
    Groetjes Frans, Marja, Danique, Michel en Joshua.

  • 24 Februari 2012 - 08:55

    Jorik Smits:

    Ja de vis was heel lekker!!
    Vandaag kangoeroe vlees gegeten ook heel lekker.

  • 26 Februari 2012 - 09:43

    Marijke:

    Hoi Jorik,
    Je avontuur is begonnen!
    Nog maar net weg,en je hebt al een aantal mooie dieren gezien!
    Geniet van alles wat je op je reispad tegenkomt!!!
    Groeten vanuit een niet zo warm Oventje

  • 29 Februari 2012 - 11:29

    Wendy:

    Hey Jorik,

    He he eindelijk heb ik dan ook je site gevonden! Natuurlijk heb ik me meteen ingeschreven om een mailtje te ontvangen wanneer er weer een nieuw verslag van jou online komt! Zo te zien heb je het ontzettend naar je zin! Tof dat je zo nu en dan een berichtje plaatst. Ik ben best een beetje jaloers! Ik las dat ons Linda ook al een beetje jaloers was.. maar wij zijn vast niet de enige! Ik blijf je zeker volgen. Geniet van elke dag en elk moment!

    Groetjes Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 24518

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: