jacht - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu jacht - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

jacht

Door: joriksmits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

05 Maart 2012 | Australië, Port Lincoln

vandaag ben ik op jacht gegaan samen met ome Wim. Het was een terrein waar rest afval van het grane lag, met hier en daar wat stuiken. Toen we aankwamen waren er een aantal groepen met ganzen, maar als we er stiletjes opafliepen vlogen de meeste weg. Uiteindelijk waren er nog twee over. Samen liepen we achter een stuik op ze af. Wim richten op ze en schoot, de ganzen vlogen weg, maar een van de twee was geraakt. Toen we gingen zoeken lag de ene gans op de grond. Verder haden we nog naar konijnen gezocht maar deze konden we niet vinden. Een tijdje later was er nog een groep ganzen. Nou was het mijn beurt om te schieten. Er lagen twee hopen met graan tussen mij en de ganzen ik sloop gebukt achter de hopen naar de ganzen toe, toen ik achter de tweede hoop zat was ik ongeveer tien meter verwijdert van de ganzen. Ik keek zachtjes langs de hoop en richten. Toen ik ze in het viezier had liepen ze een klein stukje naar links waardoor ik net iets naar boven moest komen, hierdoor zagen ze mij en begonnen te vliegen, ik probeerden nog te schieten maar helaas was dit mis. Het was een geslaagde dag.

  • 05 Maart 2012 - 08:15

    Pater Peter:

    Heel goed Jorik en heel mooi. Ja zo gaat het: als ze (de vissen) zelf niet bijten, kun je ze (de gansen) zelf proberen te "bijten". Pas maar op dat je ook niet gebeten wordt. We horen over overstromingen; merken jullie daar iets van ? Groeten, ook van Marca.

  • 05 Maart 2012 - 18:16

    DE Karperkoning:

    eeey Jorik dundee,

    Alles goed daar??? Aan de verslagen te zien heb je het goed naar de zin haha

    veel plezier nog!!

    grtz uit het kouwe nederland!!

  • 09 Maart 2012 - 22:46

    Elly & Teun + Kids:

    Jorik, wat zijn we jaloers. Je hebt in die paar weken al zoveel mooie avonturen beleefd en van de natuur genoten. Moest wel even wennen aan het idee dat JIJ met een geweer rondloopt en ook nogeens daadwerkelijk gebruikt. De ervaringen die je op hebt gedaan op de boot en met snorkelen moet absoluut geweldig zijn. Zullen de reis blijven volgen. Geniet ervan deze nemen ze je niet meer af.

    Groetjes de Molletjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 24532

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: