snorkelen - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu snorkelen - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

snorkelen

Door: joriksmits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

19 Februari 2012 | Australië, Adelaide

Zaterdag zijn we met een aantal mensen gaan zwemmen/snorkelen in de zee. Op het begin zagen we niet veel vissen. Toen ik even uit het water ging zag een man die aan het snorkelen was een grote pijlstaart rog, ik ging snel in het water waarna we hem gingen zoeken, maar helaas konden we hem niet meer vinden.
Op de bodem van de zee tussen het zee wier leefden een soort grote schelpen in het zand, van deze schelp kon je de spieren binnen in eten (de schelp lijkt heel groot maar je kunt maar een mini stukje eten)(zie foto's). snorkelend ben ik op zoek gegaan naar deze schelpen en heb er ook een aantal gevonden. Onderweg kwam ik een strongi tegen (een grote vis). Ook heb ik een kogelvis gezien van ongerveer 30 centimeter, helaas had ik mijn camera niet bij mij.
S'avonds reden we naar het national park waar we een aantal kangoeroe's zagen, het was mooi om te zien hoe ze springde.

  • 19 Februari 2012 - 12:19

    Dille:

    supper mooi
    misschien moet je ook een onderwater camera kopen (waar je dieper mee kan dan 3 meter)
    maar het zijn heel mooie fotos en die schelp is best wel grappig ik vind van die laatste foto met die zee op de achtergrond heel mooi (zo iets zie je vaak op tv)
    maak je nog heel veel mooie foto´s?
    en veel plezier
    Groetje Dille
    p.s. vieren ze daar ook carnaval

  • 20 Februari 2012 - 08:44

    Team Aquabeek:

    Mooi Jorik die foto's... daar is het mooier weer dan hier, hier hebben we gisteren weer flinke sneeuw en hagelbuien gehad.
    Jammer dat je die rog niet hebt gezien en gefotografeerd was wel leuk geweest voor hier om daar een kopie van neer te hangen.
    Maar geniet nog van je reis en we kijken uit naar het volgende verslag.
    Groetjes van het hele team van aquabeek!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 24535

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: