foto - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu foto - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

foto

Door: joriksmits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

10 April 2012 | Australië, Port Lincoln

De laatste tijd heb ik een hoop leuke dingen gedaan waaronder vissen op een visboot, gesurft dat was erg leuk om te doen ik had een aantal keer een grote golf gevangen, het opstaan heb ik nog niet gedaan. Je moest niet te ver gaan want dat kon gevaarlijk zijn. Ik ben naar een soort kleine dierentuin geweest waar ze verschillende dieren uit australieen hadden.Donderdag ga ik met het vliegtuig naar adelaide dan ga ik op bezoek bij daine, waarna ik verder reis waarschijnlijk naar melbourne.

  • 11 April 2012 - 08:45

    Anne Marie Smits':

    Hoi jorik,
    SUPER GAAF wat je allemaal ziet en meemaakt!
    We houden je berichten in de gaten en elk nieuws is welkom. Ik zou zeggen, ga door met genieten van je tijd in australiër.
    Groetjes @.

  • 14 April 2012 - 11:19

    Hoi Jorik:

    wat kei gaaf die ontdekkingsreis van je en wat een gave fotos, je hebt het erg naar je zin dat zien we aan de fotos.heel veel groetjes van uit wanroy.

  • 17 April 2012 - 12:45

    Wendy:

    Wowww ik ben... JALOERS!! Echt super gaaf! Je maakt toch zeker wel zo'n mooi fotoboek als je terug bent?! Je hebt echt hele toffe foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 24523

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: