vlucht - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu vlucht - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

vlucht

Door: joriksmits

Blijf op de hoogte en volg Jorik

18 Februari 2012 | Australië, Adelaide

Vlucht Australieen

14 februari is het eindelijk zo ver, om half 8 vertekt mijn vlucht van uit amsterdam.
Eerst vloog ik naar Londen met een middel groot vliegtuig. In londen moest ik goed opletten waar ik naar toe moest lopen voor de vlucht naar Melbourne ( ik was een andere route gelopen dan eigenlijk zou moeten dus moest ik mijn handbagase 2 keer in schekken).

Tijdens de vlucht naar Melbourne zat ik in een groot vliegtuig met voor iederen stoel een beeldscherm, dit was leuk zo kon je ook nog films kijken. Het vliegtuig heeft een korte tussen landing gemaakt in singapoure, ik zat langs het raam zo kon ik ook van het uitzicht genieten.

Het vliegtuig kwam iets later aan dan verwacht , hierdoor moest ik een latere vlucht naar adelaide pakken (dit kwam goed uit in verband met ophalen door Rosie). Gelukkig waren er nog wat andere mensen die het zelfde reisschema hadden, hierdoor was het makkelijk te vinden. In het vliegtuig kregen we ook nog hele lekkeren australiese koeken. Ik zij dat ik ze lekker vond waarna ik er wat kreeg om mee te nemen (erg aardig).

Het was ongeveer 30 graden, dus dit was wel anders vergleken met Nederland waar ik een aantal dagen terug nog schaatste.

Ik kwam ongeveer om 11 uur aan op het vliegveld, dit kwam goed uit omdat Rosie en Renee familie waar mee ik naar port lincoln rijd er ook bijna waren.

  • 18 Februari 2012 - 00:12

    Noraly:

    Hey Jorik,

    Zal een lange zit geweest zijn in het vliegtuig (zo'n 24u toch?!)

    30graden (komt in de buurt van Madrid), hier is het 8graden. Zag dat Adelaide aan het water ligt, op het strand bijkomen van de reis?!


  • 18 Februari 2012 - 07:55

    Esly:

    Hoi Jorik,

    Ik ben je vanaf nu ook gaan volgen!

    Gr. Esly

  • 18 Februari 2012 - 08:30

    Team Aquabeek:

    Hoi Jorik,
    we zijn stik jaloers op dat mooie weer daar ;)
    Jorik een fijne (werk)vakantie en geniet ervan hé!!!
    We zijn benieuwd naar de foto's, dus laat ze maar komen....
    Groetjes,
    Team Aquabeek

  • 18 Februari 2012 - 12:11

    Linda Smits:

    Hee Jorik!!

    Ik ben stiekem toch wel jaloers op je hoor! Maak veel foto's en doe veel ervaringen op! Ik wil er alles van horen en zien!

    groetjes!

  • 18 Februari 2012 - 13:15

    Thimo:

    veel plezier met met allen leuke dingen die je gaat doen.
    ik ga zeker vaker kijken wat je hebt gedaan.

    groetjes, thimo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorik

.

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 24525

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Reis australie Jorik

13 Juli 2015 - 30 November -0001

caribisch gebied

Landen bezocht: