australia cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu australia cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jorik Smits - WaarBenJij.nu

australia cairns

Blijf op de hoogte en volg Jorik

16 September 2012 | Australië, Cairns

Twee dagen geleden ben ik in cairns geariveerd. Ik ben in totaal twee maanden in mission beach geweest, dus het was tijd om weer verder te gaan. Ik heb er voornamenlijk gewerkt bij de bananen boerderij, mijn taak was om de bananen trossen naar de trailer te brengen en omstebeurt tractor rijden. De meeste mensen die er werkten waren allemaal reizigers uit europa. Mission beach is een klein plaatsje gelegen aan de zee. Vanaf het strand kun je wat kleine eilandjes zien, hier ben ik ook twee keer naar toe geweest. Overmorgen wil ik hier in cairns een duik toer gaan maken in het great barryer reef. Jorik

• 16 September 2012 - 11:39

Team Aquabeek:

Hoi Jorik,
    Dat is lang geleden dat we iets van je gelezen hebben.
    We zijn blij dat je het zo naar je zin hebt, en we worden ook een beetje op de hoogt gehouden door Thimo.
    Wij wensen je nog heel veel reisplezier en we kijken met smart uit naar het volgende verslag.
    Team Aquabeek

• 16 September 2012 - 13:19

Fam. Santegoets:

Hoi Jorik,
    Fijn dat je het nog steeds goed maakt daar aan de andere kant van de wereld!
    En kan je nog wel bananen zien als je er zoveel gezien hebt de laatste 2 maanden en smaken ze ook al of zijn ze dan nog groen als jullie ze "oogsten"?
    Zitten er geen jellyfish (grote kwallen) in Cains in zee. Toen wij er waren mochten we er niet zwemmen omdat dat te gevaarlijk was. Wel jammer, maar we hebben er toch wel naar geluisterd toen we de verwondingen en verhalen van gezien hebben.
    Maak er nog een fijne tijd van en we zien je mail wel weer een keertje tegemoet.
    Groetjes van ons.

• 16 September 2012 - 13:19

Fam. Santegoets:

Hoi Jorik,
    Fijn dat je het nog steeds goed maakt daar aan de andere kant van de wereld!
    Groetjes van ons.